Indian Exposure avagy Miért éppen India?

2008-09-20

Születésnapi meglepetés

Tegnap midőn az utolsó kettessel kezdődő évemet megkezdtem, be kellett mennem a helyi Citibank fiókba. Még valamikor június közepén adtam le a hitelkártya kérelmemet, és azt hosszas tanakodás után elutasították. Kivételesen nem azért, mert elrontottam valamit, hanem mert Vapi a bank hálózatában még nem abban a státuszban szerepel, hogy automatikusan kiadjanak ide hitelkártyát. Végül is ők tudják, akad itt pár gyártulajdonos meg vállalkozó, akiket felvet a pénz, és hát jól jönne nekik egy ilyen kártya, de a bank az óvatosabb.

Na szóval Judittal a készülő lakásunk (az is megér egy bejegyzést) meglátogatása után ebéd előtt bementünk a bankba, hogy aláírjam az újabb igénylőlapot. Az ügyintézőm, Mr. Suraj már állítólag elintézte Mumbaiban, hogy most simán menjen át az igénylés. Meglátjuk majd.
Amint a rendszerben keresgélte az adataimat észrevette, hogy pont születésnapom van. Persze egyből gratulált és minden szépet és jót kívánt. Kérdezte, hogy miként fogunk ünnepelni. Csak egy büféebéd volt betervezve a Galaxy Hotelben. Akkor ne is törődjünk semmivel, mert ma a bank vendégei leszünk. Azt hiszem kicsit meglepődtem. Még nagyban hálálkodtam, amikor emberünk beszaladt a fiókvezetőért is. Vele is találkoztam már párszor. Jött ő is széles mosollyal, és heves kézrázás közepette gratulált.
Már a kocsiba szálltunk be amikor hívtak, hogy kit kell majd keresnem a hotel éttermében. Hamar odaértünk, és szerencsére egyből Mr. Ajay-ba futottam bele, akivel a bankosok beszéltek. Látásból már ismernek minket ezen a helyen, mert a Vapiba látogató kollégákkal rendszeresen itt szoktunk ebédelni. Szokás szerint nagyon jó vega és húsos fogások közül lehetett válogatni.

Délután az egyik kollégámmal beszéltem telefonon, és alig tettem le, amikor két indiai srác lépett be hozzám. Mondják, hogy a Citibanktól, és átnyújtottak két zacskót. Az egyikben egy nagy virágkosár, a másikban meg egy Fekete-erdő torta volt dobozba csomagolva. Hihetetlen, hogy mennyire figyelmesek voltak. Nagyon ki tesznek minden alkalommal magukért, amikor valamire szükségem van. Igazán örülök, hogy anno tele lett a hócipőm a másik bankkal a számlanyitás körüli huzavona során, és Citibankhoz mentem át.(X)

Ma, a napi megbeszélés után a kollégáim legnagyobb örömére elosztottuk a tortát.