Indian Exposure avagy Miért éppen India?

2008-06-30

Rágcsabaj

Ismét gratulálhatok magamnak, mert szinte ugyanaz történt, mint tavaly ilyenkor. Ugyanis sikerült megint jól bekajálni csípősből. Már korábban bevásároltam mindenféle rágcsát, hiszen a foci EB-t itt is közvetítették. Gondoltam ideje kipróbálni valami újat, ezért vettem egy olyan mixet, amiben sokféle szájfárasztót kevertek össze. A döntő napját nem élte már meg, mert hamarabb leteszteltem, és hát igen ízlett. Csípett, fűszeres volt, de nehéz olyat találni itt, ami nem az.
Ennek az alapos előkóstolásnak meg is lett az eredménye. Vasárnapra rendesen elcsaptam a gyomromat, és ehhez még sikerült belázasodnom is. Ami ebben a fülledt időben nem a legkellemesebb érzés. Most aztán lehet koplalni, meg egy időre felejteni a hasonló étkeket.