Indian Exposure avagy Miért éppen India?

2007-09-19

Dallamos tolatás

Na ezen tényleg meglepődtem! Néztem én itt már nagyokat, meg csóváltam a fejemet, de ez ma vitte a pálmát. Egy kocsi tolatni kezdett mellettem az utcán, és közben egy számomra nagyon is ismert dallamot játszott. Miért lepődtem meg? Az okok a következők voltak:

  • Tojnak ezek nagyban arra, hogy mi van mögöttük. A tükör használata ismeretlen, a visszapillantók mindig behajtva vannak, de jól jön a tolatásnál az audio-hatás, mert csak arra figyel a nép.
  • Hinduk ezek többségében, és más kultúrákat nem igazán ismernek (ez a személyes tapasztalatom).
  • Havat a többség életében nem látott, csak tévében. Sokak álma, hogy egyszer legalább eljussanak egy hófödte tájra (akárcsak Észak-Indiába).

És mégis mi volt a dallam, amit tolatáskor játszott a kis Maruti?


"Hull a pelyhes fehér hó, jöjj el hozzánk Télapó..."