Indian Exposure avagy Miért éppen India?

2007-09-08

Képek!

Ma végre egy kis szüntetet tartott a monszun. Egésznap csak vonultak a felhők, és közben szépen sütött a nap. Ezt kihasználva, munkából jövet, készítettem pár képet erről a kisvárosról, és annak szószerinti ütőeréről (mivel pont kettészeli), a National Highway 8-ről.
Az életem kockáztatásával megálltam a felüljárón, hogy a kedves olvasóknak képeket készítsek. Tettem mindezt azután, hogy egy a forgalommal szembe közlekedő motorost kikerültem. Ő még bátrabb volt. Szóval ebben a galériában lehet megnézni, és a jobb oldali linkek közé is kiteszem az elérhetőséget. A régebbi képek is folyamatosan fognak felkerülni.

Jó szórakozást és kommentelést!

U.i.: kell valakinek fémes hangon ciripelő tücsök? Engem már eléggé idegesít...

Képek! 
Posted by Picasa