Indian Exposure avagy Miért éppen India?

2009-04-26

Mélyül a válság

Szomorúan kellett tudomásul vennem, hogy az április 16-i választási dátum nem Gujaratra vonatkozott, hanem a szomszédos államra. Itt, ha az interneten olvasott információk helyesek, és én sem néztem el semmit, akkor csütörtökön lesz a szavazás.

Rendőrségi oldalról egyre jobban tele a gatya, mert korábban leírt szimpla ellenőrzés már a másik irányba is fokozódott. A hét elején átugrottunk vacsorára Damanba. Így végre egy sört is ihattam. A határnál szabályosan átnézték az autót: minden ajtót kinyitottak, ülések alá is benéztek és a csomagtartót is ellenőrizték. Elkérték a jogosítványomat, és felírták az adataimat róla. Igaz szegény rendőrnek kicsit meggyűlt a baja az EU-s kártyával, de hamar megoldotta a feladatot.

Pénteken és szombaton Vapi szabályosan tele volt rendőrökkel! Kereszteződéseknél, úton és útfélen pár fős csoportban álldogáltak. Ami feltűnő volt, hogy még a sokcsillagos főnökök is kivonultak az utcákra. Biztosan választási gyűlés lehetett itt mindkét nap, és arra jött valami nagykutya. Tegnap láttam is egy eléggé alacsonyan szálló helikoptert a város felett, valószínűleg azzal jött, és a közeli krikettpályán szállhatott le, mert a rendőri jelenlét is kb. attól a környéktől volt.

Az a sör, amit említettem a lentebbi írásban már nincs meg, mert naiv módon megittam a hazaút előtt. Akkor azt hittem, hogy miután visszajövünk hamar túl leszünk a választásokon. Igazából az a szomorú, hogy olyan balga a szabályozás itt, hogy területi alapon tiltja az alkoholt, és nem vallási vagy nemzeti. Tehát nem nagyon érdemes feszegetnem ezt a sör áthozatali kérdést még pár napig. Legyen már csütörtök, vagyis inkább péntek, és minden legyen olyan, mint korábban!