Indian Exposure avagy Miért éppen India?

2009-03-20

Balzsamecet

A múlt héten vásároltunk Mumbaiban egy kis üveg balzsamecetet, hogy kicsit feldobjuk a salátákat vele. Ma én voltam a soros vacsorakészítésben, kerestem egy receptet, amiben ez is benne volt. Mielőtt kinyitottam volna, elolvastam a hátoldalon lévő tájékoztatót, hátha van valami fontos információ rajta. Csak pár sor után esett le, hogy ilyen szavakat olvasok, mint borecet, szőlőmust koncentrátum.
Persze, ennek kell benne lennie, de ezek magyarul voltak a címkén. Kicsit kikerekedtek a szemeim, mert ez nem a szokásos többnyelvű papír volt, hanem egy komplett magyar leírás. Mint kiderült, egy otthoni cég importálja Olaszországból, és tőlük kerülhetett Indiába. Többször találtam már magyar nyelvű feliratokat, tájékoztatót itt vásárolt termékeken, de ez volt eddig a legmeglepőbb.