Indian Exposure avagy Miért éppen India?

2009-04-03

Az igazi válság

Nemcsak a nagyon meleg kínoz minket, mint ahogy az Judit is megírta a naplójában, hanem van itt még valami. Remélhetőleg csak átmenetileg sújt minket, vagyis főként engem a válság legsötétebb oldala. A sörhiány!

Pár napja akartam hozni pár dobozzal, ha már esténként is 31 fok körül van a lakásban. Mindig úgy vezetek Daman felé, hogy a két állam közti ellenőrzőpont előtt átnézek az út másik oldalára, hogy van-e rendőri ellenőrzés. Nagyon ritkán szokott lenni, de most volt. Nem is akármilyen! A Vapi felé menő oldalon lévő két sáv szélén legalább hat rendőr, köztük fegyveres is. Itt jegyezném meg, hogy az átlag indiai rendőrnél nincs fegyver, csak egy bot. Minden kocsit megállítottak, ezért kisebb dugó alakult ki. Gondoltam, hogy nem most kéne kipróbálni a nyílt színi megvesztegetést, ezért inkább lemondtam a bevásárlásról, és még a határ előtt visszafordultam. Persze engem is megállítottak, benéztek a kocsiba, majd tovább engedtek.
Azóta még próbálkoztam egyszer, de akkor is ott áll két fiatal rendőr. Igaz nem ellenőriztek mindenkit, de nem volt kedvem belefutni valami ifjú titánba.

Valószínűleg a közelgő választások miatt van ez a nagy felhajtás. Az rendben van, hogy a választás napján nem lehet alkoholt árusítani, de előtte miért nem lehet csempészni? Nem értem én ezt a helyi logikát.
Ha jól tudom, akkor április 16-án lesz a nagy nap, és utána csak alább hagy az ellenőrzési kedv. Persze addig még meg fogom nézni, hátha ezek is elmennek valamikor pihenni vagy ebédelni. Ha meg nem, akkor tovább őrzöm a vésztartalékomat a hűtőben, az utolsó doboz Kingfisher Strong sört.