Indian Exposure avagy Miért éppen India?

2007-06-11

Itt hagyom a fogamat

Na azért azt mégsem! De az ideget belőle sajnos igen. Kb. másfél hete kezdődött, de akkor még nem tudtam eldönteni, hogy a fülem kapott huzatot a sok légkonditól vagy a fogam fáj, és az sugárzik ki. Pár napig jól el is voltam ezzel így, majd sajnos rá kellett döbbenem, hogy ismét meg kell itt látogatni a fogorvost. Tavaly nyáron nyitottam úgy, hogy amint kiléptem a repülőből Mumbaiban, kirepült a tömés a fogamból. Elvittek egy dokihoz, akinek a rendelője egy iszonyatosan piszkos, saras, büdös mellékutcában volt. De bent minden európai volt. Értem ezalatt a rendet, tisztaságot, berendezéseket.
Kértem a főnökömet, hogy kérjen nekem időpontot, mert ebédidőben jártam arra, és az asszisztenssel nem jutottam dűlőre. Ekkor jött a rossz hír: beteg az orvos. Csak mára gyógyult meg, és így kaphattam este fél nyolcra időpontot. Persze a pár kiesett nap miatt még sokan vártak rá. Kb. húsz perc után kerültem sorra. Vizsgálat, kopogtatás, fejcsóválás. Ez már elérte az ideget, hangzott a diagnózis. Óh, szuper, egy újabb gyökérkezelés! Röntgen, várakozás, képnézés. Akkora lyuk lett az egyik kisőrlőben, hogy krikett meccset rendezhetnének benne! (ha már stílusos akarok lenni) Kifúr, kapar, tisztít, tükör. Nézzem meg! Jó, jó, de hol a fogam? Ja, az ott a lyuk körül?!
Kaptam ideiglenes tömést, meg időpontot szerdára. Akkor esik neki az idegnek, mert most túl késő volt már, és még mindig vártak rá. Majd utána lesz még korona is rajta. Király! Megkérdeztem, hogy mégis mennyi lesz ez az egész "kaland"? El kell, hogy keserítsek mindenkit, aki azt tervezte, hogy Indiába fog járni rendbe rakatni a fogsorát! Az ár nagyjából és egészében véve (de hiányzik Palik László "szakértő" kommentálása a Forma 1-es futamok alatt...) egyezik az otthonival.

Igen, én itt ilyen úri huncutságokat engedhetek meg magamnak, mint holmi gyökérkezelés és koronázás.