Indian Exposure avagy Miért éppen India?

2007-05-16

Házi szauna

Minden finn álma!
Kettő az egyben!
Konyha-szauna - az eredeti indiai az igazi!

Vigyázat, hamisítják!


Talán ezekkel lehetne reklámozni a ma esti konyhai produkciómat. Hihetetlen, de valamiért az okos tervező a konyha belmagasságát annyira alacsonyra terezte, hogy a fejem felett még vagy tíz centi van. Ebből következik, hogy a levegő is eléggé beszorul oda. Ezen korábban lehetett segíteni, mert volt egy működőképes állóventilátorunk. Volt. Bedöglött, mert valami vacak kiégett benne, vagy mi.
Még el sem jutottam odáig, hogy begyújtsam a tűzhelyt, már nem láttam a szemembe belefolyt izzadtságtól. És én még tetőzni akartam a bajt. Sikerült! Nem főztem sokáig, talán ha tíz perc volt. Közben erősen gondolkoztam azon, hogy miért nem valami levest raktam fel? Mert talán ha azt megenném, akkor sikerülne pótolni mindazt a folyadékot, ami közben izzadság formájában távozott belőlem. Azt, hogy az arcomról közben letöröljem a karommal gyorsan, már a második alkalom után fel kellett adni. Felismertem, hogy azt az eddig előttem ismeretlen anatómiai tényt, miszerint az ember utolsó porcikája is képes izzadtság kiválasztására. Igen nagymértékben.
De nézzük a jó oldalát: van egy beépített házi szaunám, ahol még főzni is lehet.

Minden finn álma!