Indian Exposure avagy Miért éppen India?

2007-04-21

Alex

Említettem az előző írásban a fehér srácot a vasútállomáson. Amikor jöttünk kifelé a jegyvásárlás után, oda lépett hozzánk, és megkérdezte, hogy mégis mennyiért viszi el a taxi Damanba. Mivel fogalmam sem volt, de tudtam, hogy át fogják vágni, ezért felajánlottam neki, hogy elvisszük. Úgyis most ment el a vonatunk, a kirándulásunk nem jött össze. Eléggé meglepődött, de nagyon örült. A kocsi felé menve kiderült, hogy Alexnek hívják (kissé hasonlított Michael Palin-re a Monthy Python-ból) és Londonból érkezett két napja Bombayba. Innen utazik felfelé a Himalájáig kisebb megszakításokkal.
Mondta, hogy melyik szállodát keresi, térképen megmutatta. Majdcsak megtaláljuk. Útközben kicsit beszélgettünk, megmutattam, hogy honnan tud majd másnap visszamenni Vapiba. A zenei választékot megdicsérte egy Rage Against The Mashine számnál, aminek (aki ismer) nagyon örültem. Damanban nem elsőre találtuk meg a szállását, de sikerült. Mondtuk neki, hogy megvárjuk, hátha másik hotel után kell néznie. Szerencsére akadt kiadó szoba és megfelelő is volt. Hálás volt, hogy elvittük és megvártuk, amíg megnézte a szobát.