Indian Exposure avagy Miért éppen India?

2007-03-03

Veréb

Elvittem ma a házba egy villanyszerelőt és a főnökét, hogy ellenőrizzék le az elektromos kapcsolókat és konnektorokat. Amikor beléptünk a legkisebb szobába valami elkezdett repkedni a fejünk felett. Kis időbe telt, mire sikerül felismernek, hogy egy veréb szálldos ijedten fel és alá. Valószínűleg tegnap, a takarítás alatt jöhetett be az egyik ajtón, de mi nem vettük észre, mielőtt zártunk be.
Mire visszatértem a szobába, már kirepült onnan. Átszállt abba, ahol talán betévedt. Kapaszkodott a szúnyoghálóba az ablaknál, és kívülről is ugyanezt tette egy másik veréb. Nem tudom, nagyon szomorú látványt nyújtottak.

Kinyitottam az erkély ajtaját. Kicsit tétovázott, de utána gyorsan kireppent a külvilág felé. Csak néztem utána, amíg el nem tűnt a messzeségben. Elengedtem, hiszen ő menni akart. Remélem egyszer majd egy reggel arra ébredek, hogy ott fog ülni az erkély korlátján, és vidáman fog csicseregni nekem.