Indian Exposure avagy Miért éppen India?

2007-02-24

Kék füst

És jött a füst...Tegnap, amikor elindultam haza ebédelni, eléggé érdekes "jelenségbe" futottam vele. A munkahelyemről kilépve szinte alig lehetett látni a kék színű füsttől. Nem volt fojtó, de volt valami furcsa szaga. Körbenéztem, hogy mégis honnan jön. Reméltem, hogy nem tőlünk. Hamar kiderült, hogy az autópálya másik oldalán lévő fantasztikusan magas színvonalon felépített (palatetős, nyitott szerkezetű) vegyipari csodából terjengett. Őszintén szólva nem voltam meglepve, mert nyáron ugyanez a cég jelezte mindig nekem, hogy hamarosan megérkezek bentre. Akkor orrfacsaró és kissé gyomorforgató szagok terjengtek napról napra onnan. Nem tudom, hogy mit gyárthatnak, de valamit a vegyipar legmélyebb és legbűzösebb bugyrából. Mellesleg az indiaiak nagyon büszkék arra, hogy mennyire védik a vizeiket az ipari szennyezéstől. Ideje lenne elkezdeni a levegőjüket is védeni, mert ezért a füstölésért és szagért simán be lehetne zárni annak a gyárnak a kapuit.