Indian Exposure avagy Miért éppen India?

2007-03-30

Meglepetés

Másról akartam ma írni, de ezen annyira meglepődtem, hogy inkább ezt írom le:

Szokásos reggel, az autópályán normális a forgalom. Elhaladok a gyár mellett, majd kicsivel később le kell fordulnom a szervizútra. Ez a fordulás a szembejövő sávon át történik egyenesen a kis párhuzamos útra. Pontosabban történt. Eddig. Ma reggelre lezárták betonnal a lehajtó részt. Tegnap még megvolt. Álltam ott tanácstalanul (mint egy kisközség), hogy akkor most merre? Oké, gyerünk vissza, és ahol a szervizút fut bele az autópályába, ott a többieket követve visszafordultam. Nos, igen. Azt viszont nem lehet egy sima egyíves fordulással megtenni, mert nincs elég hely. Jól elbohóckodott mindenki. Így eléggé veszélyes a dolog már. Keresnem kell új útvonalat, mert minden reggel nem kéne ezt előadni.

A logikát senki ne keresse a lehajtó lezárásában. Csak ismét humoros volt valaki. Jót nevettem.